My Twitter !


Assalamualaikum , surry la ye sebab dah lama tak update blog . Aku tak de idea .. Ok , hari ni aku nak cerite pasal Twitter aku . 

Aku baru sebulan buat Twitter . Aku makin galak main Twitter lepas fon aku ada aplikasi Twitter . Terus teramg aku kate , main Twitter lagi best dari Facebook . Sebab tuhh aku deactive facebook ! Kejam rite aku ?  Tahuuu .... 

Tapi , Twitter ni , ada benda yang aku takut .. Benda yang aku takut is , ramai follower n unprotect tweet .. Aku takut ramai follower , sebab nanti aku rasa aku tak boleh nak puaskan hati follower aku dengan tweet aku .. And second , unprotect tweet .. Aku takut nanti , tweet aku di RT and RT .. ramai follow aku .. Then jadi macam sebab first ... k susah ! >.<

#Twitter sooooooooo friendly !! Tapi aku yang takut nak tegur .. Heee .. (: 

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete