Futsal Time !



Assalamualaikum ! Pertama sekali , aku nak ucap jutaan mintak maaf to all my follower sebab dah jarang update blog .. Aku ada idea, tapi tak ada mood nak update . Surry lagi sekali ! 

Entry kali ni , pasal group 3 KAA buat plan nak main futsal hari Ahad , 15 hari bulan Januari lepas .. Surry lagi sekali sebab lambat update ! Ktrang buat game ni lepas kelas tambahan Bahasa Arab .. Masing-2 muka dah tak sabar ! Dalam Twitter , penuh pasal futsal .. Ahahaha  , yang paling teruk , kelas tambahan pun tunggang langgang cume sebab futsal ni la !

Tapi ! Tapi ! Disebalik kisah gembira , ada kisah yang menyakitkan hati ! Me , Fiza , Najah , Syafa , Nadia, Farahana and Habibunisa' kena kejar dengan sekor anak anjing putih ni .. Ustaz yang nampak , cume cakap " padan muke" .. Dengan besar hati , Terima Kasih , Ustaz ! Jasamu Dikenang ! Bhahahah ! >.<

Lepas bertungkus lumus menyelamatkan diri dari anjing 2 , finally ayah Syafa datang .. Berhimpitla kami ber-6 dalam kereta Kancil dia .. Aku kecik , aku selamat ! Ahahahah ! Pukul 12 , kitrang sampai kat U Five tu , so apa lagi , gasak la bola tuhh ! Ahahahah ! Group yang selebihnya dah sampai dah kat futsal court tu .. Ktrang yang lambat .. Segalanya keranamu anak Hanjing !! 

Papepon , hari tu hari paling bermakna untuk aku .. Yela , seumur hidup aku , ni first time aku kena kejar anjing and masuk futsal court .. Best tahu  ?!


No comments:

Post a Comment